top of page
  • 作家相片Jason Lee

選科要留意的三大事項,第三項最多人無留意到

又到左選科季節,同學們係咪好煩惱唔知點揀好?其實無論係中學選科定係大學選科,大家係決定之前都應該要多角度思考,增進自己對學科的認知,先可以 make informed decisions,為自己將來做好打算,今日我就等我同大家講吓係選科嘅時候有咩要留意啦!

 

1. 興趣

星爺教我地:做人如果無夢想,同條鹹魚有咩分別呀?無錯,大家係選科之前第一樣應該要考慮嘅就當然係對學科嘅興趣啦!如果係大學揀左無興趣嘅科目,分分鐘你大學四年嘅光陰就浪費左係一樣自己唔鍾意,甚至係討厭嘅嘢度。唔鍾意一樣嘢,又點會做得好呢?只有有興趣嘅事,先可以令人出盡全力去做。


中三選科

2. 強項弱項

雖然興趣係重要,但做唔做到又係另一回事。個個都鍾意打機,唔通個個都去做職業選手咩?有夢想固然重要,但都要同學認清自己嘅能力,先再選自己心儀嘅科目。就以我中學讀書為例,好多同學都想讀理科,但係數學科都考唔到合格嘅成績,咁又點會係高中讀得好呢?


jupas 選科

3. 就業前景

係滿足左以上兩點之後,同學其實仲會常常忽略左最後呢一點嘅重要性。無錯,就係行業嘅前景。要係呢個社會生存,就必須要有養活到自己嘅工作。有不少同學一心想做一個大畫家,每日沉醉係藝術嘅世界當中。咁樣做雖然係可以追尋自己嘅夢想,但係究竟有無足夠的金錢係物價昂貴嘅香港生活呢?



大學選科


總結

天生我才必有用,每個人都一定有自己擅長嘅地方。只要將自己嘅長處好好發揮,相信一定能夠係社會上面發光發亮。不過係咁講,無論係中三選科定jupas選科嘅時候都一定係用成績黎衡量,唔足夠嘅 DSE 分數又點揀到心儀嘅科目呢?唔緊要,即刻黎 名師補習中介 搵一個心儀嘅 私人補習 導師,幫你考好成績,咁就揀咩科都無問題啦!


242 次查看
bottom of page