top of page
  • 作家相片Jason Lee

2019香港 Band 1 名校中學排名(男校)

間間都名校,唔通間間都係名校咩?名師 Blogger 今日就同大家分析下傳統名校、地區名校、傳統英中嘅排名,幫大家望一望宜家全港中學最新排名。大家係為小朋友揀選名牌中學時就能更有打算,為子女搵到最好的名校,無論係選科定升學路上都會有更好嘅打算,隨時搖身一變,成為人中之龍!


 

1. 喇沙書院

作為Band 1中學排名的頭三位,就當然有喇沙書院份啦!淨係計醫科生,喇沙書院每年都會有差唔多二十位畢業生會投身醫生嘅行業。不但係咁,喇沙書院係2019年亦勇奪校際田徑比賽男子組第一位,證明同學唔係淨係死讀書,連運動音樂都範範掂,作為全港中學排名50強第一位實在係實至名歸!


2. 拔萃男書院

講起喇沙,又點可以無拔萃呢!雖然拔萃DSE嘅成績無喇沙咁優秀,不過勝在有IB可以讀!拔萃每年都總會出幾個IB狀元,實在係為校爭光。除左奪目嘅公開試成績,男拔亦都成日爭奪到紫荊杯嘅殊榮,同喇沙係運動方面嘅比較都可以話係好熱烈!


全港中學dse排名
拔萃男書院

3. 皇仁書院

講左咁多間係九龍區嘅學校,就等我地去港島區望一望啦!皇仁書院歷史悠久,有過百年嘅歷史。每年學生嘅DSE成績都非常亮眼,學生唔係讀醫科,就係讀法律,絕對係培育下一代嘅一個好選擇!不單只係咁,皇仁書院作為一間官立學校亦唔收各位同學學費,係草根階層嘅首選!


中學排名
皇仁書院

總結

正所謂『近朱者赤近墨者黑』,小朋友入到心儀嘅中學,真係可以為人生帶黎好大影響。入到香港中學排名嘅學生不但係成績方面比較優秀,係名校入面仲可以引起協同效應,目光視野都比普通學校的同學來更上一層樓。要小朋友入到名校,成績固然好重要。要好成績就首先要有一位好嘅導師,名師補習中介有齊上面咁多間名校嘅狀元畢業生,入學面試無難度!仲唔快手去網頁望一望我地做緊醫科生嘅上門補習老師

4,191 次查看
bottom of page